2015. július 29., szerda

Olaszországi utam és egy kudarcba fulladt lakkteszt

Sziasztok!
Egy hétig Velencében voltam így sajnos nem tudtam írni, de most itt vagyok és bepótolom:)

Három (inkább kettő és fél) napot a tengerparton és közelében töltöttük, Jesolóban volt a szállásunk. Első nap leginkább csak utaztunk, este pedig fürödtünk a tengerben és kerestünk egy jó éttermet. Fantasztikus kajáik vannak, az egyszer biztos:D Kedden (második nap) Buránóba mentünk - ez volt a kedvenc helyem mind közül - egy gyönyürű kis sziget, tele színes házakkal és csipkével. Mert ugye Muránóban az üveg, Buránóban a csipke készítése a helyi hagyomány. Nem is lett volna semmi baj csak hát a fényképezőgép... lemerült. Így Buránóról nem sok képi emlékem maradt - de nem baj, Google-ben megtaláljátok:D
A szerdát Velencében töltöttük - zsákmányoltam egy gyönyörű fekete maszkot:)
Csütörtökön költözködtünk, a következő szállásunk Castelfranco Veneto-ban volt, innen már csak várost nézni jártunk el. Voltunk Cittadellában, Marosticán, Vicenzában, Padovában, Veronában, Bassano del Grappa-ban szóval, elég sok helyen.
Tremészetesen fotókból sincs hiány - kivéve Buránót - és egy teljes kudarc lakk tesztet is láthatok majd a bejegyzés végén.


Napfelkelte Jesoloban



 Várakozás a hajóra


 Piac Velencében



Velence

Bassano del Grappa


Júlia erkélye Veronában








És akkor lássuk a fekete macskát. A Loely Butterfly Colors narancssárga neonja. Már meg is írtam a posztot, hisz egyszer már használtam és imádom a színét, olcsón is vettem így gondoltam megérdemel egy tesztet. De másodjára, képtelen voltam úgy felkenni, hogy az rendesen megszáradjon, ne nyúljak bele - de ez nem jött össze. Óriási csalódás nekem ez a lakk, hisz színre tökéletes - annyira jó a színe, mint amennyire rossz az állaga - de számomra ez a lakk maga a borzalom. Igen tudom, hogy sokan vagytok akik használják, talán egy jó fedőlakkal nekem is használható lenne de így biztos nem. Mivel nyaralás előtt voltunk, nem nagyon volt már időm lemosni majd újrakenni valami mást - főleg, hogy annyira nyárias ez a narancs. Így hát godoltam egyet és mindenféle színnel összepacsmagoltam a körmöm. Tudjátok, mint a cukrászdai puncs süti, az is ilyen mindent bele alapon készül:D 


És voilá, íme a végeredmény. Annyira nem lett szép, de szerintem vállalható - nyaraláson még jól is mutathat.



Ha már megemlítettük azt a puncs szeletet...
imááádom:D



Voltatok már Velencében?
Ti szeretitek a puncsot?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése