2015. július 6., hétfő

Heti inspiráció #1

Új sorozatot indítok, "Heti inspiráció" címmel, ami annyit takar, hogy minden héten írok egy bejegyzést az engem inspiráló képekkel.

1. Virágkoszorúk

Fesztiválra, esküvőre tökéletes kiegészítők és nem utolsó sorban gyönyörűek. Mindig is imádtam a természetközeli, kicsit hippis összeállításokat-a virágkoszorúk pedig egyenesen levettek a lábamról.



2.  Henna és henna tetoválások

Még mindig a hippis, bohém vonalon maradva:)
Bár a hennázás eredetileg az indiai kúltúra része volt, mára nagyon népszerű és  elterjedt a világ összes részén, aminek én csak örülök hisz gyönyörű, tartós mintákat lehet vele készíteni-ráadásul teljesen természetes összetevőket tartalmaz csak. Mivel a természetes henna vöröses/égetett színű, külömböző színekben-mint fehér, ezüst, arany-gyártanak tetoválásokat is, ezektől konkrétan elaléltam olyan szépek:D




3. Idézetes táblák, képek

Letisztult, bohém, romantikus, vicces-amilyet csak szeretnétek, a leginkább hozzátok illő felirattal-legyen az motiváció, idézet, vagy csak pár szó. Egyszerű elkészíteni és ajándék ötletnek sem utolsó.
Nekem nagyon tetszenek ezek a dekorációk, biztos fogok még idén készíteni párat a szobámba és DIY posztok is várhatók a témában;)



Szeretitek a kicsit hippis, bohém vonalat?
Titeket mi inspirál?















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése