2015. július 9., csütörtök

A nyár színei

Mára valami nyárias, élettel teli manit szerettem volna - ez a málnás rózsaszín lakk egyszerűen csodálatos!:)




Gondoltam viszek egy kis csavart a manikűrbe: a gyűrűsujjamra a Miss Sporty fűzöld lakkját használtam, és az egyik kedvenc narancsommal díszítettem. Talán valami hasonló lehet a "waterfall" technika is (bár őszíntén megmondom nem nagyon ismerem és én inkább nem kategorizálnám be ennyire). Az ötletet magából a nyárból merítettem: élénk málna, élettel teli fű, és...narancsos jégkrém:D bizony, a legmegdöbbentőbb dolgok is adhatnak ihletet.





Lakkok:
  • H&M Cream red  8 ml
  • Essence colour & go flashy pumpkin 8 ml
  • Miss Sporty clubbing colours 455 7 ml


Tetszik Nektek ez a párosítás?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése