2015. november 4., szerda

Mannaszappan rendelés, tesztek

Már régebb óta szemeztem a Manna termékeivel, de a rendelésig csak most jutottam el. Körülbelül egy hónapja érkeztek meg és azóta tesztelem őket - nem túl sok sikerrel.



Ez volt az első mannás rendelésem - és valószínűleg az utolsó is. Na ezért nem ilyen drasztikus a helyzet mint ahogy hangzik:D 
Először is az árakkal nagyon nem vagyok megelégedve. A szappanok darabja Ft volt (a tömbök 90 g-osak) míg a szállítás 990 Ft. Én épp kifogtam egy születésnapi kedvezményt, így ingyen szállítottak - enélkül valószínűleg meg se rendeltem volna őket. Másik lehetőség még, hogy pár terméküket mostmár árulják a Dm-ben - valószínűleg drágábban.


Két Mannát rendeltem, a rózsaszín agyagos, ápoló-tisztító Tündérkert szappant és a mélytisztító, aktív szenes Ében arctisztító szappant. Na már most ebből is látszik, hogy mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen:D
Tudni kell róluk, hogy termékei nem tartalmaznak tartósítószert, mesterséges színezéket, illatanyagot és pálmaolajat. Emellett termékeiket nem tesztelték állatokon.


Reggel és este, a két szappant felváltva használtam - néha kiegészítve a régi arclemosómmal. A fekete szappannál éreztem, hogy használ - de a tündérkertnél egy ideig még talán több pattanásom is lett, így egy ideig hanyagoltam. Kicsit szárított (mint minden szappan) és a pattanásaimon se javított, max. nem lett több tőle, szinte egyáltalán nem habzott. Később újra elkezdtem használni a tündérkertet, na ez olyan mintha semmit nem csináltam volna és még húzódik is utána a bőröm, viszont legalább jól habzott - de a csodás illat elmaradt.
Valószínűleg elhasználom, elég sokáig kitart majd, de nem vagyok velük elégedett, főleg hogy két magyar termék nagydíjas mannáról van szó.

Update: már vagy két hónapja használom és meglepődve látom, hogy kevesebb a pattanásom! Bár még mindig nem ez a csodaszer és drága is, jó hír, hogy nem fog kárba menni:)


Ti próbáltátok már? Nektek bevált? Ti mit használtok pattanások, egyenetlen arcbőr ellen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése