2015. november 15., vasárnap

Colour Alike 537 H körömlakk teszt

Sziasztok!
Ehhez a gyönyörűséghez akciósan, 620 Ft-ért  jutottam hozzá a Naillandes akcióban. Csodás szín, különleges - kell hozzá egy egyéniség:)



Hagyományos, henger alakú üvegben rejtőzik a 11 ml-nyi kicsit folyós de mégis tökéletesen fedő és terülő lakk, szinte lehetetlen vele összekenni az ujjunkat és nagyon könnyű ívelten követni a körmünk vonalát. Az ecsete nem lekerekített de így is nagyon könnyű használni.




Egy rétegeben is tökéletesen fed, én megszokásból mégis két réteget használtam. A száradása átlagos és kicsit matt a finishe.




Először úgy éreztem ennek aztán nincs duokróm hatása, de aztán kisütött a nap (sajnos ezt megörökíteni nem tudtam, a képek lámpafénynél készültek) és amilyen csodás almaszínben ragyogott! Kevesebb, esetleg lámpafénynél sötét olívazöld bronzos csillogással és persze a csodás kis holo csillámokkal.




Mindent összevetve imádom ezt a lakkot, nagyon különleges és bár sokaknak nem tetszik, én teljesen magaménak érzem:) Eddig úgyse volt még rendes zöld lakkom - ez tökéletesen kitöltötte az űrt.

Ti szeretitek a zöld lakkokat? Mit gondoltok erről?


3 megjegyzés: