2015. november 20., péntek

Floral skull nail art tutorial

Sziasztok!
Végre itt van az első nailart tutorialom! Persze pont egy bonyolult manit választottam, mindenképp alkotni akartam ^^



Nem is igazán tudom, hogy pattant ki az ötlet a fejemből, mert bár már régebb óta szeretnék egy virágos koponyás kombinációt ezt eredetileg halloweenre terveztem és teljesen ki is ment a fejemből:D A színek és az elrendezés magától adta magát, a minta festés közben alakult, az eredménnyel pedig nagyon elégedett vagyok - előre eltervezve se tudtam volna jobbat készíteni.

Először is a Catrice First Class Up-Grape lakkjával kifestettem a középső és hüvelykujjamat, a többire pedig a Rimmel 703 -as lakkja került - egy rétegben.







Következő lépésként egyszerű fekete akrilfestékkel megfestettem a koponyát a gyűrűsujjamra.



Majd a koponya mellé a virágokat szintén akrilfestékkel.



Különböző bordós, rózsaszínes lakkokkal kiszíneztem a virágokat.



Majd a mutató-, és kisujjamra különböző virágokat halmoztam - ez is akrilfestékkel készült.




Ezeket is a bordó, a lila és a rózsaszín különböző árnyalataival színeztem.



Végül pedig elkészítettem a középső-, és a hüvelykujjamra a mintát. Nem is tudom, hogy nevezzem ezt a technikát (lehet újat alkottam:D). Egy száraz ecsetet belemártottam a fehér körömlakkba, megvártam míg egy kicsit megszárad, majd pacsmagoló mozdulatokkal középről kifelé halványodó "örvény" szerűséget festettem, majd miután megszáradt, megismételtem egy kisebb körben feketével is.



A végeredmény igazán őszies lett, szerintem halloweeni maninak is tökéletes, ha ti is elkészítettétek írjatok kommentet - meg hát, amúgy is:)


Hogy tetszik?

2 megjegyzés: