2015. november 23., hétfő

Ice queen gradient

Sziasztok!
Ma egy nagyon kis finom, egyszerű, mégis mutatós nailartot hoztam nektek.
Csak most, hogy már mindenkit elért a téli hangulat vettem észre, hogy milyen gyönyörű is ez a matt fehér Catrice lakk - mint a frissen leesett szűz hó. A gyűrűsujjamra egy nem szokványos kék gradient minta került, először is azért, mert mosogatószivaccsal nem lehet ombre (igen, tudom gradient) körmöket készíteni:D Túl nagyok rajta a lyukak. 





Először az összes körmömet kifestettem a Catrice fehér lakkjával, majd a gyűrűsujjamon egy mosogatószivacs darab segítségével a felhígított (fedőlakkal) Maybelline kékjével elkezdtem pacsmagolni a körmöm alját, majd ugyanezt megismételtem a fehérrel is, míg el nem értem a kívánt eredményt.



Tudom, még nincs tél - de a hegyekben már havazott, és sok mindenki téli, karácsonyi lázban ég már - na én még egyáltalán nem:D (magát a nailartot is igazából a téli kihívás miatt készítettem alapként, de mivel így is nagyon tetszik megért egy posztot:)) nekem tökéletesen megfelel az ősz, a maga borús szépségével:)




Már Ti is karácsonyi lázban égtek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése