2015. október 5., hétfő

Rimmel 60 seconds 405 Rose Libertine teszt

És íme egy újabb Rimmel lakkteszt az e-magos rendelésemből. ehhez a lakkhoz volt először a legkevesebb kedvem, a díszítéshez se igazán volt ötletem így hanyagoltam egy ideig - de vévül csak rászántam magam, hisz én választottam:D 
Ezt a színt amolyan vintage, piszkos rózsaszínnek mondanám, tökéletes őszi/téli alternatívája a korall lakkoknak.


Egy rétegben

Két rétegben 
a nap sajnos eltűnt egy időre, de így is szépen látszik a színe.

Ugyanazt tudom elmondani mint az előző lakknál, 8 ml-es üvegcse, kicsi kupak kényelmes fogással, vastag lekerekített ecsettel amivel nagyon könnyű dolgozni. A lakk szépen terül és jól fed - akár egy rétegben , fedőlakk nélkül  is jól használható mert nagyon szép fényesre szárad. (Valószínűleg az összesről ugyanez lesz a véleményem de azért leírom külön külön:D)
A színnel kicsit már nehezebb volt megbarátkoznom, szerintem nem lesz a kedvencem - főleg nem magában - de mintával a kezemen tetszik, csillámos fedőlakk alá pont jó lesz.
Tartósságra ugyanolyan mint a többi Rimmel lakk, átlagosan 5 napig bírja kopás nélkül (fedőlakkal).

Hogy tetszik ez az árnyalat? Nektek van hasonló?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése