2015. október 6., kedd

Nail art Teddy macival

Mivel a rózsaszín rimmeles lakkomhoz nem igazán volt ötletem (meg maga a lakk se nagyon tetszett) és már régebb óta szerettem volna Teddy macis körmöt, most kipróbáltam. A hatás sokkal inkább sikerült plüssmacisra (és túl kicsire:D) mint rajzolt hatásúra - és valljuk be, így elsőre még nem lett olyan jó - de a végeredmény nekem nagyon tetszik, leginkább az egész összhatása. Kockás anyag, a szívecskék és a maci - rózsaszínbe foglalva:)






A gyűrűsujjamra került a maci egy csokor virággal a kezében, a középső ujjamra elmosódó kockás szövetet mintáztam feketével és sötét rózsaszínnel pacsmagoltam, a többire pedig apró fekete szívecskék kerültek - valamiért az egész engem egy pizsamára emlékeztet:D


Az összes mintát körömlakkal festettem meg, legközelebb szerintem inkább akrillal fogok próbálkozni - szebben lehet vele dolgozni.



Hogy tetszik?


2 megjegyzés:

  1. Egyemmeg*-* mondjuk meg mindig nem ertem hogy tudsz ilyen aprolekos dolgokat ennyire jol megcsinalni?:D

    VálaszTörlés