2015. október 14., szerda

Bögrés palacsinta pár perc alatt

A bögrés receptek igenis jók:) Bár nem a legegészségesebb dolog, néha mindenkinek szüksége van rá - ha rossz a kedved, egy bújós estére - ezek az émelyítő sütik jól fognak esni:)
Egy bögrés palacsinta receptet hoztam nektek - ami bár nem lesz teljesen olyan mintha palacsintát sütnél, nem is hanyagolható.

Recept:


  • fél bögre liszt (ajánlott egy kisebb bögre)
  • fél bögre tej
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • másfél tk vaj
  • fél tk sütőpor
  • 1 tojás (én anélkül készítettem, mert nem volt itthon:D)
Elkészítés:

Csomómentesre keverd össze a hozzávalókat, majd dobjátok be másfél percere a mikróba (max fokozatra). Mivel nekem nem volt itthon tojás, anélkül csináltam így kicsit sűrűbb lett mint amilyenre eredetileg szánták de így is finom volt. Én tettem a tésztába még két kanál nutellát - de nyugodtan csinálhatjátok natúran is, ha megsült pedig lehet rá vajat, szirupot önteni.


Szeretitek a bögrés recepteket?


2 megjegyzés: