2015. szeptember 14., hétfő

Rimmel 60 seconds Berries and Cream körömlakk teszt

Amikor beköszönt az ősz, megjön a hideg már ösztönösen a sötétebb, mélyebb árnyalatokhoz nyúlok - ezeket sokkal jobban szeretem ilyenkor viselni. Most is egy ilyen lakkról hoztam nektek tesztet. Az első rimmeles lakkom! Egy gyönyörű őszi, bogyószín vörös. 
És nem tudok mást mondani, egyszerűen imádom! Gyönyörű a színe, egy rétegben is jól fed, (de azért ajánlott a kettő)  és nagyon könnyű a felvitele. Krémes állagú, szépen terül és tényleg magasfényű - amikor ezt viselem mindig megkérdezik, hogy zselé lakkom van-e:)


Íme a lakk: Az üvege cuki, a fogása nagyon jó, nekem pont kézre álló, az ecsete lekerekített, nagyon könnyű vele dolgozni. 
8 ml-es kiszerelésű, 800 Ft-ért juthatunk hozzá (én a Rossmanban vettem).




Jól fed és könnyen terül - de két réteg szükséges a tökéletes eredményért. A képeken 2 rétegben kentem fel és a Catrice Quick Dry & High Shine fedőlakkját használtam.



Bár ez egy őszi-téli lakk, ki mondta, hogy nem lehet nyári elemekkel kombinálni? Például a kedvenc növényemmel - a pálmámmal tökéletes párost alkotnak!
Szerencsére hozzánk visszatért egy kis időre a nyár - bár reggel hideg van, délután süt a nap és meleg van:)




A tartósságára se lehet panaszom, egy átlagos edzés, mosogatás, hajmosás sorozatot is kibír - persze nem egy hétig, de 5 napig simán, főleg ha fedőlakkot is használok. 
Összességében szerintem ez egy jó kis lakk, biztosan be fogok még szerezni pár árnyalatot, hisz elérhető áron kapunk egy jó lakkot. 

Blogkatalógus

Ti szeretitek a Rimmel lakkjait? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése