2015. szeptember 4., péntek

My loves: flowers - nailart

Bár nem igazán szezonális, egy virágos manit hoztam nektek, inspirációm nemigen volt - azt tudtam, hogy virágokat szeretnék - leginkább festés közben alakult. Sokan mondják, hogy tervezzétek meg előre különben káosz lesz a vége, de szerintem sokszor így születnek a legszebb alkotások.
A gyűrűsujjamé (hát mi másé?) volt a főszerep - egy virágokból kirakott szívet kapott, (mivel imádom a virágokat:D) a középső ujjamra virágnevek kerültek, a hüvelykujjamra virágkoszorú míg a kis-, és mutatóujjamra egy kis sorminta a felső sarokba..?(nem tudom hogy nevezzem:D)
Az ujjaim állapotáért pedig kérek elnézést, nagyon száraz és repedezett a bőröm - valamilyen zsírsav hiányom van, az orvos se tudta megmondani miért ilyen.







Alapnak a Catrice Luxury Nudes 01-es árnyalatú White & Bright lakkját használtam, bár a teszten nem voltam róla túl jó véleménnyel, alapnak egy jó lakk szerintem - ami fontos az egy jó fedőlakk. Egy régebbi Catrice fedőlakkot használtam, ami nem teljesített túl jól. Pár nap alatt kopni - töredezni kezdett (jó nagy darabokban) ami fent maradt a körmeimen viszont nem igazán tudtam lemosni, küzdenem kellett vele de sikerült:D 
A mintákat akvarell festékkel festettem meg, tudom elég fura egy technika, de van egy teljes festék készletem - a színeket keverni is tudom - és ha lelakkozzuk ugyanaz lesz az eredmény mintha körömlakkal vagy akrilfestékkel dolgoztunk volna, szerintem megéri:)


Hogy tetszik?:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése