2015. szeptember 21., hétfő

My botanic nail art


Sziasztok!:)
Végre, kicsit ősziesebb az idő, most (amikor írom) jelenleg is esik (fura hogy ennek örülök:D) Bár amikor a manit csináltam még javában nyár volt - gyorsan megváltozott az idő - mégis inkább már az őszies színek felé húzott a szívem. Még mindig maradtam a virágos, növényes mintáknál - a gyűrűsujjamra őszi színekben pompázó virágok, a középsőre pedig pálmalevelek kerültek a zöld különböző árnyalataiban.
Eredetileg időhiány miatt maradt a többi ujjam üresen, de aztán rájöttem, hogy így lett teljes a manikűr - mert stílust kapott. Ez a bohémosan elegáns mani - vagy csak szimpla, mintás körmök? Egy apró csavar, a tökéletes színválasztás, ettől lesz igazán a tiéd:)

Sajnos a képek sietősen készültek, így nem vettem észre, hogy elmosódottak lettek később meg már nem volt lehetőségem fotózni - mert lemostam:D



 Hát nem csodás ez a mély bordó és a zöld párosítása?



Hogy tetszik?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése