2016. február 14., vasárnap

Addicts | Sweets

Sziasztok!:)
Ezzel a bejegyzéssel is kicsit megcsúsztam, mostanában folyton rendetlenkedik az internetünk.
A mostani témánk az édességek voltak - bolondulok értük. Persze igyekszem egészségesen étkezni, de azért soha nem mondanék le egy jó brownieról vagy csokis kekszről:) sütni is imádok, mostanában egyre többet sürgök-forgok a konyhában - persze ennek a családom és a barátaim csak örülni tudnak:D

Na de nézzük a mai manit! Mivel imádom a fánkokat és szerintem nagyon dekoratívak, ma ők kerültek a körmömre. A középső-, és gyűrűsujjamra "love donut" felirat került csöpögős-folyós csoki betűkkel (én is tudok fogalmazni) az o betűk helyére pedig egy-egy mini fánk került. A többi ujjamra rózsaszín lefolyós cukormázat festettem kis színes cukorgyöngyökkel. Hm, kicsit megéheztem mire ezt mind végigírtam:D


Nézzétek meg a többiek munkáit is!:)




Hogy tetszik? Nektek mi a kedvenc édességetek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése