2016. február 3., szerda

Addicts | Nail Polish, Pink

Helló lányok:)
Gondolom észrevettétek, hogy mostanában csak késve tudtam felrakni több nailartot is. Sajnos nagyon összejött minden, egy egész hétig nem voltam itthon, majd beteg lettem, és ez nem igazán kedvezett a blognak. De most itt vagyok az Addicts 4. és 5. fordulójával is.



Nézzük elsőnek a Nail polish-t. Szerintem mindenkinek ez volt a legkézenfekvőbb, legalapabb téma, hisz mi, akik ezt a kihívást csináljuk - szerintem mind függők vagyunk, ha csak egy kicsit is:) Az én rajongásom még egészen friss, 1-2 évre nyúlik vissza és a mértéket is tartom, még viszonylag "kevés" lakkom van, és még nem szereztem be az áhított drágább lakkok közül egyet se, de ez csak idő kérdése:D
A gyűrűsujjamra "kiboruló" körömlakkosüveget festettem, a többi ujjamra pedig gondoltam kipróbálok két új technikát. A folpackos, márványmintát eredményezőre és a dry brush technikára esett a választásom. 


Felhasznált lakkok:

  • Rimmel  703 White Hot Love
  • Rimmel 335 Gimme Some Of That
  • rimmel 340 Berries & Cream
  • Catrice 39 Black To The Routes

A többiek munkái:




Következő témánk a rózsaszín volt, amire eredetileg ötletem se volt mit alkothatnék. Szeretem a rózsaszínt, mostanában egyre több ilyen színű dolog tetszik meg, lakkok terén kicsit mégis híján vagyok ennek a színnek. De aztán megláttam ezt a képet, és eszembe jutott, hogy a múltkori vásárlásom alkalmával hazajött velem egy akciós, rózsaszínű jégfólia (nem tudtam mire fogom használni, csak azt hogy ez nekem kell:D) amivel sikerült is rózsaszínű kristályhoz hasonló körmöket készítenem.




Felhasznált lakkok: 

  • Essence Colour & Go 145 flashy pumpkin
  • Lovely Butterfly Colors 
  • Rimmel 335 Gimme Some Of That
  • H&H Cream red
  • Miss Sporty Clubbing Colours 467
  • Rimmel 703 White Hot Love



Nézzétek meg a többiek munkáit 
is!:)



5 megjegyzés:

  1. Hu nagyon tetszenek, főleg a második! Nagyon szép csillogós lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik:)hát igen, csillogásból sosem elég:D

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerültek! Nekem az első tetszik jobban, a kiömlő üvegcse halálian jó ötlet!! ((-:

    VálaszTörlés
  3. Jó sikerültek :) A második nagyon egyedi lett :)

    VálaszTörlés