2015. december 9., szerda

Catrice Luxury Lashes vízálló szempillaspirál teszt

Sziasztok!
Már nagyon kellett egy új spirál és mivel a Catrice-ben még nem csalódtam, kipróbáltam az egyik vízálló spiráljukat - most se kellett csalódnom:)


"Nagy. Dús és gyönyörű pillák. 
A Luxury Lashes szempillaspirál család egy professzionális termékcsalád, mely dús, gyönyörűen ívelt, tökéletesen definiált pillákat eredményez. A spirál exkluzív kasmír proteint tartalmaz, finom illatú és fényes fekete csomagolásban érkezik. A  Luxury Lashes Dúsító Vízálló spirál V alakú rost kefével rendelkeznek, hogy minden egyes pillát elérjen."



A csomagolás nagyon tetszik, tényleg professzionalitást sugall és könnyen kézre áll.
Ahogy ígéri, szép, dús pillákat csinál, viszont hajlamos apró csomókban megülni a szempillákon - ez egy utána fésüléssel kiküszöbölhető. Természetesnek hat, dúsít, hosszít és a tartósságára se lehet panaszom. A nap végére (tesiórával/edzéssel) is a helyén marad, nem pereg. Micellás vízzel nem jön le az egész, de egy olajos sminklemosóval, vagy valamilyen olajjal pillanatok alatt le lehet varázsolni - én kókuszolajat használok.



Egy rétegben, csak felső pillákon.

Már egy réteg is elég belőle, hétköznapra általában így hordom, az alsó pilláimra nem igazán szoktam rakni - túl póklábszerű lenne.


Két rétegben a felső pillákon.
Egy rétegben az alsó pillákon.

Két rétegben tökéletes. Feltűnő, de természetes.


 Három rétegben a felső pillákon.
Két rétegben az alsó pillákon.

Három rétegben már nem nagyon szeretem, természetellenesnek hat, és nem is lesz egyenletes, főleg az alsó pillákon.

Összességében nagyon megszerettem ezt a spirált, tartós, dúsít, hosszabbít éés jó az illata:D Az egyetlen problémám a csomósodás, ha ezt kiküszöbölnék megérdemelné az 5/5 -öt, így viszont csak 5/4-re pontoznám (már ha lenne pontozó tábla:D).
1500 Ft-ért vettem a Rossmannban, igazán megéri az árát.


Ti szeretitek a Catrice spiráljait?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése