2016. január 7., csütörtök

Addicts | Coffee

Sziasztok lányok:)
Én is részt veszek Timi kihívásán, ami a lányos függőségekről szól:)



Bár én személy szerint nem szeretem a kávét (inkább teás vagyok) imádom az ilyen kiegészítőket, képeket. Előző két nap nem voltam itthon, az időzítő pedig kicsit félrecsúszott..sajnálom a késést, tudom már így az elején:$ Na de lássuk a képeket!




Ami miatt csalódott voltam, az a középső ujjamon lévő minta, amit eredetileg water marble technikával próbáltam megcsinálni, de mindig csak egy nagy paca lett a helyén:/ A végén már rácsepegtettem a körmömre és ott alakítottam ki a mintát - ez viszont túl vastag lett és a fedőlakkozásnál elmosódott. Szóval ez nem jött be:D
A gyűrűsujjamra Starbucks pohár, a többi ujjamra pedig kávészemek kerültek.

Felhasznált lakkok:







Nézzétek meg a többiek munkáit is!:)



4 megjegyzés: